Pagina's

zondag 15 april 2012

'is gedaan

Met die paasvakantie. Voorbij gevlogen, jammer genoeg moeten we vanaf morgen weer vroeg op met de gebruikelijke treuzeltechnieken van kleine dame en woedeuitbarstingen van kleine meneer. Zij wil liever thuis blijven, hij liever gaan meespelen . . .

Maar ik heb me geweldig geamuseerd op de naaimachine. 3 rokjes naar patroon van Mme Zsazsa en eentje naar Ienemiene. Een laptophoes, maar in gebruik als boekenhoes. En een pamperhoesje . . . Van zodra ik mijn fototoestel vind komen er hier foto 's.

Vandaag ging ik naar het stoffenspektakel in Antwerpen. Mensenlief wat een massa mensen. Ik vond geweldige stoffen voor de kinderen. Maar zag op het eerste zicht geen toffe stofjes voor mezelf.

Ik kan dus beginnen aan: een hemdje voor kleine meneer ( iemand een tips qua patroon?). En een paar broeken voor beide, ( ook hier weer , iemand een tip) Ik zag al toffe modellekes passeren op verschillende blogs, het zou wel handig geweest zijn moest ik hebben onthouden .

Of anders die handtas ... Ik moet me toch een aan de laptop zetten, want zo met de iPad kan ik geen toffe dingen laten zien.

Deze week weer Schoten Stikt ...

Tof dat jullie hier geraakt zijn met lezen . . . Volgende keer beloof ik de foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten