Pagina's

donderdag 26 juli 2012

Kinderpret

Wat een feest heerste hier de afgelopen dagen. En niet door de warmte, ook de dagen daarvoor al.

Tijdens de hevigste regenbui die we hier meemaakten, ben ik met kleine meneer, 17 maand gaan wandelen door de regen. Een half uurlang, hij was in extase. Ongelooflijk.de straten stonden blank en toch ging hij op zoek naar een plas. En maar springen. Achteraf kletsnat. Alles was nat. 2 dagen later was de jeansbroek nog niet droog. Dit is voor herhaling vatbaar. Wat spijtig dat ik hiervan geen foto heb genomen.

En nu wordt er geregeld in het zwembadje gesprongen, 1000000000-den tekeningen gemaakt en vooral ... Gezongen en gedanst.

En toch begint de vakantie lang te duren. Kleine dame heeft nood aan extra structuur, mist haar vriendjes, ... En de conflicten worden groter, frequenter.

Vandaag een logeetje, voor de eerste keer. En dat in een kamer van 29° ... 2 kleuters ineen twijfelaar... Benieuwd naar de nacht ...

Voor volgende keer, veel fotokes ... Als ik het toestel terug vind... :-)

Geniet nog van het warme weer!

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je een goede nacht, waarschijnlijk is het morgen vroeg dag ;-)

    Die kleine meneer had ik inderdaad wel eens in actie willen zien.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Enkel een nachtelijke onderbreking van een paar uur. Die meisjes even wakker, maar geslapen tot 8.30 u, dan was het konijntje wakker en vonden ze dat ze al lang genoeg hadden geslapen. Maar ... Ondertussen heeft zij al goed haar best gedaan om de slaap in te halen ...

      Verwijderen