Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

300 dagen

of toch bij benadering, heb ik mijn naaimachine. En ondertussen moeten we nog maar amper naar de winkel voor kleren voor de dochter. Tenminste toch voor de rokken. En ... ze wil er ook geen andere meer. Jammer wel voor de overgrootmoeder, naaister van beroep, zij komt ook af en toe met rokjes af, maar zij vangt bot.
De kleine meneer heeft al meerdere t-shirts gekregen, maar voor hem maakt het allemaal niet veel uit. Hij loopt nog het liefst in zijn body rond ... Broeken voor hem staan op het verlanglijstje.

Hier een beeldje van mijn eerste projectjes, allemaal gemaakt in de eerste 2 maanden. Redelijk wat gebroddel, maar het wordt nog allemaal gebruikt.

En morgen vertrekken we op onze jaarlijkse vakantie. Een weekje met met vrienden, hun kinderen en hun ouders. Ben benieuwd, meestal is dat wel leuk, maar niet echt ontspannend. Maar ... hopelijk ligt er sneeuw ... volgens de webcam daar alvast wel.


Jeee seg, ik vond dat het vorig jaar allemaal al zo snel vooruit ging, maar nu ... heb ik nog maar amper tijd voor een blogberichtje. Want ... als ik blog, kan er niet opgeruimd worden of gestikt worden ...

Een heel fijne, frisse herfstvakantie !!!!

1 opmerking:

  1. Al 300 dagen een naaimachine... jeetje dat gaat snel! Ik blijf het je horen zeggen dat er geen meer in huis kwam, dat je er een hekel aan had. Geweldig dat je de stap tch gezet hebt en je dochter van leuke rokjes kan voorzien!!!
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen