Pagina's

vrijdag 25 januari 2013

Bye bye tafel, hallo tent

20 dagen te laat was ik met dit project, maar het is ( voorlopig) af. Zo'n tafeltent stikken, het lijkt mee te vallen, maar eerst is het geweldig moeilijk. Toch voor mij, want je begint er niet zomaar aan, even nadenken is verstandig. Want als je eerst de doeken aan elkaar zet, kom je er niet, ik toch niet.

2 zondagen tussen de soep en de patatten hard werken en het ding was klaar. Maar niet helemaal, er moet nog een huisnummer op, bloemetjes, een auto? Een vogel?

Ik heb ontzettend gesukkeld met dat eerste raam, gewoon niet wetende hoe eraan te beginnen. Het zijn daar stiksels en stiksels over elkaar geworden. Maar eens dat eerste raam er stond ging het eigenlijk gemakkelijk. De lakens heb ik aan elkaar gezet met de overlock en zo was het meteen schoon afgewerkt.

Groot nadeel nu ... Ik ben mijn enige tafel in huis kwijt ... Dus wordt er nog minder genaaid nu ...




Het zal trouwens goed zijn dat het wat beter weer is, alleen maar voor de foto's want ik ben stiekem wel fan van dit weer. Dus voorlopig zeer slechte foto's ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten