Pagina's

zondag 26 mei 2013

Cadeautje

Morgen wordt het neefje 2 en dat wordt gevierd. Ik vroeg de mama al naar een voorkeur voor tricot, want ik wilde een paar t shirtjes maken. Maar door al de verlofdagen en onze vakantie was is wat laat om de stofjes te bestellen.

In Kapellen vond ik nog een stofje, maar was ik te veel aan het rondkijken zodat ik thuis kwam met te weinig stof. Het werd dus spannend. Maar het wordt ooit nog zomeren en dus komt een korte pyama zeker nog van pas. Ik werkte met een t-shirt patroon en tekende de pyamabroek van kleine meneer over.

En ik vond op de blog van haar een geweldige tip om om te zomen met de overlock. En dat ziet er goed uit! Dit ga ik meer doen.

Hopelijk is het ventje blij met het resultaat!




En nu ga ik mijn weekmenu opstellen! Smakelijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten