Pagina's

donderdag 23 mei 2013

G Maakt op vraag

Ik mocht dus iets maken voor mijn broer en schoonzus. Om te geven aan een stel baby's. Zij vroegen om een speelmat te maken. Net zoals diegene die ze van ons in bruikleen kregen, zat bij de dozen kledij, potjes, ... die we doorgegeven hebben.

Het werd de speelmat die ik  hier vond. Deze keer stak de eerste mat op een uurtje in elkaar. De tweede duurde iets langer, omdat ik nog wat onderdelen miste ( de koorstopper). Ondertussen zijn ze afgeleverd bij mijn broer en schoonzus. Ik ben benieuwd naar de reacties.


 





Met de nieuwe machine kan ik ook lettertjes maken en nu ik een logo heb, wilde ik het graag meteen gebruiken. Het is goed als tijdelijke oplossing, ik moet eens werk maken van mijn eigen logolabels. 
Wel tof hè.



Ik zet mijn botten al klaarvoor dit weekend ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten