Pagina's

donderdag 2 mei 2013

G Maakt

Aangezien ik het afgelopen jaar slechts 1 handtas, oftewel sjakos, gemaakt heb, leek het me zinvol om mijn blognaam aan te passen. Het is nog een serieuze zoektocht om alles goed te krijgen, dus het ziet er hier jammer genoeg nog niet geweldig goed uit.
En ja ik weet dat je eigenlijk beste een goed afgewerkt project aan de buitenwereld laat zien, maar het heeft toch ook wel iets hé, ... het proces? Eerlijk gezegd heb ik het nodig om het geheel al 'werkend' te zien en reacties te krijgen van anderen die hier mijn blog zien. Pas dan kan ik hier iets goeds aanpassen.
Want alles is nieuw, het ontwerpen van een logoke, het maken van de bestanden in illustrator en indesign, webklaar krijgen. Allemaal trail en error.

Nu nog eens uitvissen hoe je van die labeltjes voor in je kleren krijgt se en we zijn weer een eindje verder.

Ik ga nog wat verder knoeien.

En o ja, je kan me ook volgen via bloglovin .

Tot later

Wil je graag weten wat hierachter zit? G is de eerste letter van mijn voornaam (Gwenda) en de spatie staat voor een e ... .

1 opmerking: