Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Klerenkasten vullen

Dat is het plan de komende weken. En er is veel werk. Kleine dame groeide een maatje, kleine meneer meerdere. En dus moeten er kleren gestikt worden, veel kleren.
Voor kleine meneer vind ik eigenlijk niets in de winkels. Al het jongensspul staat vol cijfers en rare figuren. En blijkbaar houden jongens  maatje 92-98 van Cars ... T kind weet hier niet eens wat het is. Voor hem maakte ik een tweede bermuda, naar het patroon van de laatste Ottobre 3/2013. Op de eerste heb ik grondig gevloekt, de tweede ging vlotter. En dit dankzij een ledernaald ... Een goeie uitvinding, maar wel straf dat ik het al moet gebruiken op een stevigere katoen. Hij ging vandaag meteen aan. En ligt nu klaar in de wasmachine ...


En kleine dame werd weer voorzien van 2 rokjes ... Jammer genoeg zijn de foto's precies niet echt gelukt. Ze ging ze morgen aantrekken, voor Ketnet. Want ze wil naar het wereldrecord gaan ... Ben benieuwd.


De rokjes naar patroon van 'allemaal rokjes'.
De stof voor al deze projecten kwam uit Kapellen.

En nu moet ik toch eens werk gaan maken van een rok voor mezelf ...

Een leuk weekend alleen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten