Pagina's

zondag 12 mei 2013

Roofkapje op het schoolfeest

Vorige week keek kleine dame naar Mega Mindy en zag een meisje ( roofkapje) met een volgens haar 'kei mooi, dat wil ik ook rokje'. Maar dat kreeg ze niet, want ik had net een par rokjes gemaakt en zoveel rokjes heb je nu ook weer niet nodig ...

Die avond had ze een briefje bij, of we voor het schoolfeest kunnen zorgen voor een zwierig rokje. 'Ja mama dan kan je toch dat rokje van Roofkapje maken, dat is kei mooi'. Ik dus zaterdag nog snel naar Kapellen voor een stofje.

En nu is het rokje klaar. Ik was weer te snel met knippen geweest en vergat de zoom bij te knippen. De overlock blokkeerde dus er, rolzoom was geen optie. Heb het dan maar gezigzagd ... Dus geweldig afgewerkt is het niet. Zonde wel ...




Tja en die overlock ... In de naaimachine winkel raadden ze me superfijne garen aan. En ineens blokkeert het ding. De draad knapt, geraakt in de war ... Al wat je niet wil. Na onze even-er-tussenuit-vakantie wil ik het toch nog even proberen ...

Ik haal zet alvast mijn regenlaarzen klaar en zie jullie volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten