Pagina's

zondag 16 juni 2013

Een beetje anders

Dit weekend nam ik eindelijk eens wat tijd om de t-shirts van de zoon te flocken. Zo'n t-shirt, net iets anders is toch veel leuker. Hij is er weg van, echt. Het fototoestel gebruikt hij om foto's te trekken, met de raket is hij Victor, de windmolen ... tja daar is hij weg van en met de tractor heeft hij steeds zijn speelgoedtraktor in de had. Het is dus geslaagd. Jammer dat na 10 minuten dragen die flockfolie er weer af ligt, toch delen.
Vandaag heb ik nog eens het strijkijzer boven gehaald, dus ik hoop dat het lukt.


Verder flockte ik ook de vlaggenlijnen voor de jarige meter van kleine dame en het verjaardags/afscheidscadeautje voor de juf. Hopelijk zijn die laatste ook enthousiast.





Het wordt hier een drukke week. Grote meneer heeft de vroege, wat altijd een beetje afzien is blijkbaar. Kleine dame viert haar bijna-verjaardag in de klas, dus taart bakken en cadeautjes klaarzetten (en dat op de heetste dag blijkbaar) en ze gaat op schoolreis. Kleine meneer die heeft het zoals altijd rustig en kan verder genieten! En ik, moet stikken stikken stikken, knippen, ... shorten, kleedjes en broeken ...


Veel plezier deze warme week!

2 opmerkingen:

  1. Oh, die met het fototoestel is echt mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind hij momenteel ook wel. Dan komt hij voor iets staan, zegt 'lachen' en duwt op het knopje ... Heel grappig.

      Verwijderen