Pagina's

woensdag 12 juni 2013

Roze bloem als totem

Hoeveel plezier kan je een kind nu doen op school tijdens de indianenweken. Ze kreeg als totem 'roze bloem'. In de wolken was ze. Al twijfel ik zelf of dat wel de naam is die haar juf had gekozen. Maar goed, ik maakte voor haar een paar roze bloemen.

Vandaag is het indianefeest, alle kleuters mochten verkleed komen. Maar zoals ik al eerder schreef, dit zag ze niet zitten. Een paar kleine dingen wel. Het werd een hoofdband met bloem en 2 armbanden. En eentje voor haar vriendinnetje op school.




Maar ze was niet enthousiast deze ochtend. Ze stond al om 6.20u langs ons bed, 'ik voel me niet goed'. Hoofdpijn, nekpijn. En dan begint het overwegen hier. Is ze ziek of is het stress. 
Ze wilde geschminkt worden en dan moest alles er weer af... Ik ben benieuwd, volgens mij is het 'gewoon' weer stress ....
Het bandje met bloem voor haar vriendinnetje viel wel in zeer goede aarde.


Maar mijn rug na dit gepruts ... Dit voelt echt niet goed. Dat heb ik altijd weer met het naaien. Rugpijn. Veel rugpijn. Ik moet eens op zoek naar goede houding en stoel. Als er iemand tips heeft ...

Ik ga mijn dag nu echt beginnen, veel plezier iedereen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten