Pagina's

woensdag 28 augustus 2013

G Vraagt en G Maakt

Er ligt hier een lang lijstje van 'gevraagde' projectjes. Je weet wel van die dingen als ' ik heb dat al eens gezien, anders probeer ik dat eens voor u' of ' zou je zo eens iets kunnen gebruiken' . Wel op die manier dus. En dat lijstje is anders al behoorlijk lang geworden

Het eerste projectje was een omkeerbare kroon voor het eerste leerjaar. Een kant voor de jongens, een kant voor de meisjes. En de leeftijden kunnen vervangen worden.



En voorzien van een labeltje. Nog niet helemaal mijn goesting, want het logo staat er niet helemaal op. Maar ze kunnen al gebruikt worden.


Heeft er trouwens iemand een tip om de velcro voor de cijfers, die aan de beide kanten moeten komen, te stikken? Ik gebruikte al een zeer dikke naald en nog bleef de naald haperen en was de steek niet echt mooi. Ik loste het op door afwisselend op de ene en de andere kant van de kroon wat vlecro te stikken. Maar er moet toch een andere oplossing zijn ...

De stofjes komen alweer van Kapellen ...

Hopelijk zijn de 1ste leerjaartjes blij met hun kroon ...

Tot later ...

3 opmerkingen:

  1. Ik stik mijn velcro helemaal rond, zo in dat stukje waar geen lusjes zijn en dat gaat heel goed; nog geen problemen mee gehad. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, late reactie.
      Ik stik ook in die mm zonder lusjes. Maar als je 2 lagen velcro, stevige vlieseline, 2 lagen stof moet stikken

      Verwijderen
    2. Hapert de machine een beetje ... En dan wordt het niet echt mooi.

      Verwijderen