Pagina's

zondag 24 november 2013

Belofte maakt schuld ...

Ik zeg snel ' ik heb er nog wat van over, van die stof. Ik kan er een rokje van maken?' En dan moet je dat doen natuurlijk. Maar het te doe lijstje is ondertussen al zo lang geworden, het moeilijk wordt om een keuze te maken. En zo blijven sommige dingen langer liggen dan gepland.

Vrijdag vloog ik erin. En toen vloog het weekend erin. Maar ik had me voorgenomen om het rokje tegen het einde van het weekend klaar te hebben. Wat betekende, een zondagje geen zetelhangen. Ik stelde de kinderen teleur om er tijdens de laatste 10min TV kijken er niet bij te komen zitten, want eens erin is niet meer eruit. Grote meneer stak de kinderen in bed en ik kroop achter het stikmachien.

Na wat gesukkel en gebroddel zijn er 2 rokjes klaar. Eén beloofd rokje voor het petekind van grote meneer, tevens vriendinnetje van kleine dame. En ook een rokje voor kleine dame.
De binnenkant, die gelukkig niemand ziet, ziet er verschrikkelijk uit. Dat moet beter, absoluut. Maar voor nu, goed genoeg.





Volgend project: broek voor mezelf ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten