Pagina's

zondag 22 december 2013

Cadeautjes deel 2 van ?


De cadeautjesrush gaat voort, hoewel rush is het niet meer. Er staat nog maar 1 iets op de lijst. En tussendoor werk ik ook verder aan de jas voor grote meneer. Want die wilde een jas. Dezelfde als die van kleine meneer ... En dus ben ik aan het werk, patroon tekenen, aanpassen, hertekenen. Die fase zijn we al voorbij.  De stof werd gekocht, gewassen, geknipt, geoverlockd.
Nu ben ik klaar voor het stikken ... Al zit ik nog in twijfel. Stop ik er nog wattine tussen of laat ik het zo ... Meningen zijn verdeeld ... Engelse sheepskin en fleece ... Warm genoeg?

Vandaag stikte ik 2 tv dekentjes voor de kinderen, hun nieuwjaarscadeau. Want daarz in ze zot van, van dekentjes. Eentje met superzachte fleece voor kleine dame en eentje, een groot vierkant, voor kleine meneer wat ook gebruikt kan worden als automat.


                               

De bijhorende kussens kan je wel vinden tussen de andere. Allemaal cadeautjes, vele al uitgedeeld ... . De schoonmoeder vond ze leuk, ze wil ook wel een logeerkussen. Maar dan in aangepaste kleuren.  Geen idee of me dat nog gaat lukken.



                      


Hopelijk krijgt iedereen alles klaar voor de komende feesten? Ik heb er alvast goede hoop op.



3 opmerkingen: