Pagina's

zondag 15 december 2013

Ok, klaar voor de sneeuw

EnGisteren avond rolden er nog 3 colsjaals uit de naaimachine, de overlock om beter te zijn. Eerst maakte ik zo'n lange tunnel, maar dan ook echt heel lang, zo'n 70cm. Maar eer ze daar met hoofd door zijn, is de goesting voor de sjaal al lang voorbij.

Deze ochtend kleine dame.' Mama, maak dat eens zoals bij mijn vriendje van school. Kort en met de fleece aan de binnenkant. Wat meeviel, gewoon dubbelplooien en toestikken. Maar ... Onzichtbaar is de naad niet. Dan moest ik het geheel weer uithalen en dan zou het geen snel projectje meer zijn.

Maar ze zijn content ... En de pop werd ook voorzien van een sjaal, want ' die heeft het ook koud he'.

Ik maakte er ineens 3, eentje om uit te delen. Iris, als je dit zou lezen ... De sjaal is voor de dochter. Er ligt voorlopig geen stof voor een rokje voor haar klaar. Vandaar dit snelle, tussendoor, 'cadeautje'. De groene is voor haar.




En voorzien van hun naam ... Je weet maar nooit in de schoolgangen.


Nu ga ik erin vliegen, seffes gaan we met de kinderen naar een feestje ...

Nog een leuke zondag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten