Pagina's

zondag 30 maart 2014

Feestje


Straks gaan we feesten. Tijd voor nieuwe kleren voor de kinderen.

Het Gingerbread hemdje uit mini couture, zo'n leuk hemdje om te maken ... Hij koos het stofje uit de stoffenkast. Eentje uit Kopenhagen, Stof2000. Een toffe stoffenwinkel, moest je daar,eens rondlopen, er zijn er 3. En ook betaalbare stoffen.

Ik wist dat ik stof had liggen, maar had niet aan garen of vlieseline gedacht. Gelukkig kon ik op sluitingsdag toch terecht bij het  Tofste naaiwinkeltje in omstreken. Tegen de avond was het hemdje klaar.




Voor kleine dame koos ik een 'moeilijker' model, uit zelfgemaakte kleertjes2. Ik ben er nog niet van overtuigd ... Maar ik leerde wel weer wat bij, een split had ik nog niet gemaakt ... Tis weer eens iets anders ... Stofje vond ik op het Stoffenspektakel, zeer goedkoop, dat is er ook aan te zien. Figuren zijn soms wit omrand, vlekken en strepen op de stof. Maar je ziet het niet als ze het draagt en zij is content. Roos en paarden ... Wat wil je nog meer.


                 


Ik heb op voorhand wel al compassie met kleine meneer ... Een hemdje ... En het wordt 25° ...

Vanavond zet ik nog een paar rokjes in elkaar, er ligt nog een hemdje geknipt klaar en een pyjama ... Na de vakantiestop zijn we er dus weer in gevlogen ...

Geniet van het mooie weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten