Pagina's

maandag 28 juli 2014

Rondje voor mezelf


O wa zie ik af met dat warme weer. Ik vind dat verschrikkelijk. Elke 'inspanning' is me teveel en met 2 kinderen doe je wel wat. Ik zweet dan zoooo verschrikkelijk, dat ik me vaak meerdere keren per dag omkleed.
Dus dan is het snel tijd om je eigen kleerkast eens wat te vullen.

Een rok, die net nat werd in een zalige plensbui. En ondertussen al 3 topjes. De rok tekende ik een beetje zelf, aanpassen van een aantal patronen en klaar. Het omzomen is niet echt gelukt. Zoom staat een beetje bol, door de brede tweelingnaald. 
Dit krijg ik maar niet deftig geregeld. De spanning aanpassen heeft absoluut geen effect hier, buiten dat het er nog slordiger uit ziet. Neen ik gebruik gewoon een smalle tweelingnaald, als ze niet net gebroken is natuurlijk.

De topjes, komen uit een ottobre. Supermodelletje, snel klaar, op een dik uurtje. Er liggen er nog 2 geknipt klaar. Hopelijk lukt het me straks nog.







En nu ... Ga ik genieten van ons frisse huis! Gedaan met de hitte, hopelijk voor een tijdje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten