Pagina's

woensdag 15 oktober 2014

Bedmode

Kleine meneer zijn kleerkasten werden uitgemest. Hij heeft stapels kleren liggen die nog te groot zijn. Een massa aan zomerkleren en nog wat winterkleren van vorig jaar. Volgens mij ga ik geluk hebben, met een beetje chance geraakt hij de zomer door met dezelfde broeken.

Een pyjama kon hij nog gebruiken. Ik gebruikte het patroon van een legging, maar de eerste legging was veeeel te smal, hij vond dat wel ok. Ik niet. Dus werd het patroon wat aangepast.

En het bovenstuk, is een t-shirt met lange mouwen, eentje uit een ottobre.

De zichtbare naden werkte ik af met een zigzag ... Lijkt me steviger dan een tweelingnaald ... 

En het stofje komt uit Denemarken ... Super materiaal ...

Vanavond gaat hij slapen in stijl ...





Van een blauwe versie vliegtuigen maakte ik nog een super warme trui, nog veeeel te warm voor nu ... Zonder koordjes in de hals, die zouden er nooit lang inzitten ...



En nu gaan we ons klaarmaken ... Geen school vandaag, dus gaan we zwemmen ..'


2 opmerkingen:

  1. Dat gaan mooie dromen worden! Heel leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stofje komt uit Denemarken. stof 2000 ... De moeite waard om daar eens langs te gaan als je in Kopenhagen zou zijn ..'

      Verwijderen