Pagina's

woensdag 28 januari 2015

Viking Viktor

Het kersverse petekind van grote meneer werd net geboren. We mochten hem al even gaan bewonderen. Een echt mini mensje.

Mama en papa kozen een vikingthema ... Voor de toekomst moet ik dan eens op zoek naar leuke Vikingstof. Dat moet toch te vinden zijn ...

Ik maakte nog snel, voor het bezoek een klein cadeautje voor hem. Om binnenkort aan te doen.

Het Daltonbroekje uit LMV.  Dan stikt geweldig, zelfs die kleine maatjes. 



Ik moest de overschotjes gebruiken uit de kast. Maar gelukkig heb je niet zoveel nodig voor die kleine maatjes. De boordstof ging ik een paar deuren verder halen. 

( ik woon op nog geen 15 m van een toffe stoffenwinkel. Je wil niet weten hoe vaak ik daar zit ... Een toffe winkel met een ietwat retrokantje, zalig. Een speelhoekje voor kinderen. Met een echt koffieservies. En lekker koffies. Maar ook 2 toffe madammen die geen probleem te moeilijk vinden om een oplossing te zoeken.)


En ook nog eentje uit super zalig zachte Nicky. Ook uit dat toffe winkeltje.

Morgen moet ok daar weer naar toe, ik mocht een maasnaald lenen ... Die moet nog terug. En ik drink er meteen een zoete koffie. 

Daarna werk ik verder aan de 2 de Cisse. Zodat ik snel aan de 3 de kan beginnen.

Tot later!



4 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad leuke broekjes. Ben ondertussen super benieuwd naar welke (s)toffe(n)winkel dat is, dat je wel eens afzakt, want de link werkte hier niet... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He raar dat die link niet werkt. Bij mij wel... Maar het gaat over Stoffe en Koffe. Vooral te vinden op Facebook ...

      Verwijderen