Pagina's

donderdag 1 januari 2015

Zo er zit er weer eentje op

Het jaar is alweer voorbij. Nu weer wennen aan het schrijven van een nieuwe datum en ik was net 2014 gewoon. Geen idee wanneer het me lukt die 2015 te schrijven. 


Maar eerst .... Een geweldig 2015 gewenst! Geniet er alle dagen van! Elke dag heeft wel iets moois of leuks .... 




De afgelopen weken waren hectisch druk, gezellig, maar druk. Er werd ook enorm veel genaaid, maar tijd voor een deftige foto was er niet. Dan maar beter geen foto. En jammer genoeg werden gisteren de cadeautjes uitgedeeld. Ik hoop ze alsnog op een foto te krijgen, gewoon voor mezelf.

Er werden ook een aantal stevige mislukkingen gemaakt. De ergste waren de ovenwanten. Ik kocht goedkope in de action. Ging die ontmantelen en voorzien van mooiere stof. Maar dat lukte me niet, het duimgedeelte was nooit mooi genoeg ... En die voering ... Die pluisde zoveel, dan het enorm pijn begon te doen aan mijn longen ... De vuilbak in dus. Jammer wel voor de vele stof.

En dan was er de pyjama van kleine meneer. Schoon, dat wel, maar veeeeeeeeeeeel te groot. Een elastiek zou het kunnen oplossen, maar handiger zou zijn dat zijn hoofdje er door ging ... Zucht. Aanpassen dus.

Ik ben blij dat merendeel van de feesten voorbij zijn. Zelf ben ik kapot en de kinderen ook. En dan is er nog grote meneer, die op de feesten moest werken. Afgelopen dagen zelfs de vroege en dan tussendoor nog wat mee feesten ... Eer dat weer op zijn plooi zit...

Zelf heb ik nog een vraagje ... Heeft iemand de Daglichtlamp van matri? Ben je er tevreden van? Ik overweeg deze aan te schaffen, maar ervaringen van anderen zijn toch handig.

En nu ... Ga ik even uitblazen. Doe je mee?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten