Pagina's

donderdag 25 juni 2015

Mama, ik heb geen kleedjes ...

Deze ochtend. Klopt niet echt, maar ik kan er wel inkomen. Echt frisse zomerkleedjes ontbreken nog. Tijd voor actie, dacht ik om half drie. Gelukkig stond het eten al te pruttelen, lag het huis nog steeds in complete chaos, vond ik nog een 90cm stof en had ik een LMV met een snel kleedje.

Jammer genoeg probeerde kleine meneer, die ocharme doodop was, nog stokken in de wielen te gooien. Maar een extra portie plasticine en speelzand gevolgd door een klein bord spaghetti en vooral het ijsje ( oef!) afgesloten met een bad en Ketnet, maakte dat er toch nog tijd was.

Om zeven uur dook kleine meneer in bed en kon ik het kleedje verder afwerken  en nu is het af. Verre van perfect! Maar het roze lint toverde al een glimlach op haar gezicht. En het zit gegoten ... Al maak ik het volgende keer langer dat er toch een zoompje in kan.


Het zonnige geel van het kleedje kan je niet terugvinden op de foto. Blijkbaar wat te fel contrast ... Of een fout knopje ...


En even over dat ijsje ... Pfffff ben nog aan het bekomen. Kleine meneer volgt het weerbericht op ketnet. Jammer genoeg volgt hij dat zeer letterlijk. Dus toen hij zag dat er ijsjes gegeten konden worden ... Begon het om half acht deze ochtend al ... ' maar ketnet heeft het gezegd' met in crescendo tussen half vier en half zes ... Alle waterijsjes vormpjes werden uit de kast gehaald ... Pffff..

Gelukkig heeft hij het voor morgen niet gezien ... Een brikje drinken ... En dan hebben we niet ...

En nu haak ik nog wat verder ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten